Dreamnote

Plugghästen på biblioteket

Publicerad 2013-01-28 10:16:05 i Allmänt,

Jao, jag känner mig otroligt duktig, jag har skrivit på min historiauppsats nu här på biblioteket, och är inte långt ifrån
stadiet nästan klart. Eller det är nästan klart. Men när jag jobbar så här snabbt behöver jag gå in senare också för
att läsa igenom det för att se så att det inte är något jag maler på om i evigheter utan att tänka på det.
 
Anledningen att jag sitter här nu, såhär tidigt när jag brukar ha en go sovmorgon, är att jag var hos vårdcentralen
för att ta blodvärde och blodtryck kl. 8. Inget farligt alls, jag hade lite lågt blodtryck bara. Det känns fortfarande som
att jag har den där grejen runt armen som trycker åt. Knäppt egentligen.
 
Det luktar kaffe och bulle här och jag har inga kontanter på mig, lite deprimerande... Om jag hade haft det hade jag
garanterat köpt kaffe, drömtårtan ser sjukt god ut, och kostar bara 6kr... Men jag orkar inte ta ut pengar.
Så jag intalar mig att jag är lite nyttig samtidigt! Men dröm tårtan ser så god ut... typiskt. Jag går nog hit efter skolan
för att skriva klart. Hoppas det är öppet då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela