Dreamnote

Lucia

Publicerad 2013-12-13 17:12:09 i Vardag,

Jag gick mitt sista luciatåg som estet idag, de sista tre snarare. Känns både ledsamt och skönt. Det är lite speciellt faktiskt, man går upp tidigt (halv 5), har första föreställningen 7, sedan två till under förmiddagen. Ganska mysigt på något sätt. Men resten av dagen är man ju väldigt trött, tur att vi får vara lediga då!
 
Jag åkte också och hämtade bössan som vi har haft på skolan till insamling till musikhjälpen, jag är nu med i en grupp som heter hållbart som håller på med lite allt möjligt som har med samhället att göra. Mänskliga rättigheter, HBTQ, miljön och sånt. Bössan ska jag gå och lämna in när jag är i Göteborg imorgon, och se hur mycket pengar det blev! Det ska bli spännande, förra året fick vi ihop 8000kr. 
 
Laddar om till en kort konsert med symfonin ikväll. Längtar redan hem igen efteråt. Är så trött!
 
Jag och Sofia innan sista tåget! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela