Dreamnote

Julmysdag och pluggdag

Publicerad 2013-12-08 14:00:37 i Vardag,

Igår hade jag och mamma en dag fylld med julpyssel, det var mysigt. Vi bakade lussebullar, pepparkakor och vörtbröd. Vi gick på en promenad till skogen och hämtade mossa, lingonris och annat som vi hittade på vägen och gjorde iordning en kruka till entrétrappan av det vi hittade, som vi ställde en ljuslykta på också. Jag fixade till ett höganäskrus som jag satte lingonris i och knöt ett rött sidenband runt. 
Jag älskar verkligen jul, det är så härligt. Nu har det snöat hela morgonen, så det doftar så underbart och friskt ute, det är helt vitt både på träden och på marken, så julstämningen är på topp!
Det enda dumma är väl att jag måste sitta och plugga till naturkunskapsprovet jag har imorgon, är sjukt stressad över det, det är definitivt en tia på ångestskalan just nu. Bläää. Snart är det julledigt i alla fall, tur det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela