Dreamnote

Pretty woman

Publicerad 2013-04-11 20:18:02 i Vardag,

Imorgon ska vi ha vårt kära fredagsfika igen. Vi har inte haft det på minst en månad!
Vi brukar ju alltid ha håltimma efter franskan/spanskan/tyskan och passar på att fira att det snart är helg.
Apropå franska måste jag öva på glosor... som var anledningen från början till att jag startade datorn.
Jag övar mina glosor på glosboken, det finns en app för den på iphone, men så kände jag att jag inte orkade sitta och skriva på mobilen när jag ändå kan skriva på datorn, så tänkte gå in här istället.
 
Imorgon ska jag, Johanna och Elin kolla på Pretty Woman på teatern i Vänersborg, för Matilda är med.
Det ska bli jättekul, peppar som bara den! :) 
 
 
Vill ha sommar, vill tillbaka till Sicilien... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela