Dreamnote

Isar och en tusensköna

Publicerad 2013-04-04 22:50:58 i Vardag,

Nu när jag är hemma igen tänkte jag lägga upp några bilder från påsken på stugan. De första två är på promenaden på påskafton, man kunde tydligen gå på isen runt udden, bort till en ö som vi kallar Marholmen, men vi försökte oss inte på det!
De andra två är från trädgården, där vi till vår lycka såg att det redan blommar en tusensköna med snö runt sig. Snön håller också på att smälta underifrån, så att det på vissa ställen ligger kvar ett tunt lager is 5 cm ovanför marken. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela