Dreamnote

Nu är det dags

Publicerad 2012-11-01 18:26:25 i Allmänt,

JA, nu är det dags att fira! För jag har lagt in ett inlägg varje dag i en hel vecka. Dessutom har jag regelbundet (men inte varje dag) gjort inlägg i typ tre veckor tror jag. Känns faktiskt gött, det trodde jag aldrig. Men det är inte helt säkert att det blir inlägg imorgon eftersom jag ska till Göteborg och allt.
Så. Då var det sagt. Nu ska jag spela oboe. 

Dagens firarlåt: Woo hoo - the 5.6.7.8's
(soundtrack till kill bill, inte för att jag har tittat på den. Borde jag?)

På begäran från en viss person får ni ändå en bild på min frisyr, varken bästa eller skarpaste bilden men det är en bild i alla fall. Ha de! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-02 11:41:21

Snyggt!

Svar: tack :)
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela