Dreamnote

Äppeldofter

Publicerad 2012-11-18 12:01:46 i Allmänt,

Kollade på Downton Abbey igår kväll. Å, älskar det! Bra historia med så olika karaktärer, vackra omgivningar,
snyggt filmat, fantastiska skådespelare (speciellt Maggie Smith, min favorit!) och så himla snygga kläder!
Jag ryser ju redan vid förtexterna när den helt underbara signaturmelodin går igång.

Dofter av äpple sprider sig i huset i detta nu, mamma håller på och bakar äppelkaka till fikat. mmm mums!
Jag längtar så himla mycket till nästa helg då jag ska åka och hälsa på min syster i Uppsala, tjihoo!
Det var det för mig, nu ska jag städa mitt rum och sedan skriva hypotes till naturkunskapen om vad jag tror kommer hända när jag odlar krasse i garderoben, kylen och i fönstret.

Dagens låt: Only the Young - Brandon Flowers
(helt underbar låt, och sådan fantastisk sångare han är!)




 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela