Dreamnote

Yellow

Publicerad 2012-12-29 23:09:30 i Allmänt,

Idag började sy och blev nästan klar med ett iPhone-fodral.
Jag klippte av en bit av byxbenen på mina gråa jeans i somras.
Så jag tänkte att jag skulle använda jeanstyget till ett fodral att ha runt halsen.
Jag brukar alltid ha problem med var jag ska ha mobilen när jag har klänning eller kjol, och jag är för lat för att springa runt och leta efter det perfekta i massa affärer.
Så varför inte göra ett eget? tänkte jag.
Jag är faktiskt rätt bra på att sy om jag får säga det själv.
Klarade jag av att sy en onepiece är väl mobilfodral inget problem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela