Dreamnote

Lite allt möjligt idag

Publicerad 2012-12-11 20:21:55 i Allmänt, Foto, Vardag,

Idag har jag kämpat mig igenom skolan, hela långa dagen var jag där, från 8 till halv 5.
Är faktiskt stolt över mig själv eftersom jag fortfarande är i princip sjuk, och jag kände bara att jag ville åka hem
och sova efter varje lektion. Men jag traskade både fram och tillbaka till Vänerparken, på tillbakavägen med en
cello på ryggen! Jag fick med mig den från prova-stråkensemblen, för vi måste öva hemma till
ensemblekonserten vi ska spela på på måndag.
Enkel väg till Vänerparken är det ungefär 1.5 km, så jag gick 3 km idag. Det är bra tycker jag eftersom jag inte
kan cykla till skolan när det är massa snö och is på vägarna, så långt drar inte ens jag det. 
Men jag älskar verkligen att cykla till skolan och känner mig så otroligt lat när jag måste ta buss.
Mina krassefrön har börjat växa! I garderoben och i fönstret i alla fall, medan kylskåpskrassen nöjer sig med att
ha skaffat genomskinliga höljen runt sig. Ska bli spännande att se hur det fortsätter! :D 


I förra veckan när jag och Linnea gick från Vänerparken till Birger igen var det en sådan underbar vinterdag,
så jag var tvungen att ta kort på det!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela