Dreamnote

Analysuppgift och två prov, snark!

Publicerad 2013-05-13 22:02:04 i Foto, Vardag,

Idag har jag haft körlektion, Gemu-prov och nationellt hörförståelseprov i franska. Hjälp vad svårt det var!
Efter det åkte jag till Matilda där vi skrev en analysuppgift om vår cirkusteater som skulle skickas in idag.
Vi jobbade förvånansvärt bra, väldigt fokuserade, vi blev klara med den! Emellanåt kom någon av oss på något om London som vi bara var tvugna att säga men sedan fokuserade vi igen.
Nu har jag druckit lite te och ska gå och sova, jag är helt slut!
 
En fin pärlhyasint på stugan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela