Dreamnote

HAR ÄNTLIGEN SKICKAT IN DET

Publicerad 2014-01-29 22:42:39 i Vardag,

Jag tryckte precis på sändknappen, mitt gymnasiearbete är nu officiellt klarskrivet, döpt och inskickat och det finns ingen härligare känsla i världen. :D
Det känns dessutom väldigt roligt att jag bara har fått positiva reaktioner från de som har läst (visserligen är 3 av 4 av dem familjemedlemmar men ändå), framförallt är jag själv rätt nöjd, en ovanlig känsla för mig. Det är otroligt att jag har avslutat den, känner mig klar och faktiskt stolt över resultatet lite grann. 14 sidor är väl inte så mycket att skryta med, men de där 14 sidorna har jag lagt ner 100 timmar, om inte mer, på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela