Dreamnote

Dunkar huvudet i skrivbordet och önskar det är över snart.

Publicerad 2014-01-16 11:30:35 i Vardag,

Sitter och skriver på en uppsats som ska lämnas in idag i konstarterna och samhället. 
Vi ska jämföra 50-, 60- och 70-talets konst och musik med 80-talets. blöääh. 
Det är intressant och så, men mycket svårare uppgift än det lät som från början. 
Det tar en fruktansvärd lång tid att skriva. 
 
Vet inte om ni såg så mycket bättre den här säsongen? Jag har lyssnat mycket på låtarna efteråt nu,
speciellt Bo Caspers låtar. Ett tag till, sjungande sig till sömns och jag tycker inte om dig är helt fantastiska!
Och Agnes Instant repeater är verkligen genialisk. Ni borde lyssna! 
 
Piggade upp det med lite rött läppstift dagen till ära. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela