Dreamnote

Pumpin' blood

Publicerad 2014-02-28 23:07:53 i Vardag,

Känns som jag är lite efter världen med att lyssna på den, men den går runt runt i lurarna, Pumpin' blood med NONONO. Tack min bror för att du spelade den och sa vad den hette i Bydalen, så jag äntligen kan lyssna på den annat än nynna med på radion. Sjukt bra låt. 
 
Det har allmänt snurrat runt sjukt mycket musik de senaste dagarna. En blandning av behov efter att inte lyssna någonting på egna listorna i fjällen, och ett behov av det rent mentalt. Tänk att musik kan påverka en så otroligt! 
 
Är för övrigt galet pepp på famsvenssonfriskisutmaning! Det var något som kom upp i fjällen, eftersom vi alla i familjen går på friskis och tränar (eller har tänkt börja träna) så ska vi satsa på en tävling, flest gånger under mars månad vinner! Man kan gå in på friskis hemsida och se hur många gånger man tränat. Sedan har vi lagt till antal timmar på runkeeper, 1 h = ett friskispass. TAGGATAGGA! Tränade idag, igår och i måndags, + en 6 km promenad på håltimmen i tisdags. Trodde aldrig att jag kunde bli så kär i att träna, absolut inte! Men tydligen... xD 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela