Dreamnote

TAAACK!

Publicerad 2013-09-09 22:10:00 i Vardag,

Hej alla mina trogna läsare. hrmhrm.
Tack så hemskt mycket för att ni fortfarande håller hoppet uppe för att jag ska lägga upp något! :D
Jag tror att det blev lite för mycket där ett tag och livet snurrade i 120 och upp och ner, men nu verkar det
ha lagt sig lite. Ordningen är väl någorlunda återställd. 
Det var en hektisk sommar jag hade, eller snarare, jag gjorde väldigt mycket, men den var helt fantastisk och jag fick många lugna, sköna stunder också.
Jag har en fundering att starta en ny blogg, helt ny. Börja från början.
För jag känner att jag kanske behöver det.
Men än så länge är det denna ni ska besöka och fortsätta hoppas att det kommer något! :) 
 
För övrigt så har jag blivit som besatt av Johnossi de senaste dagarna.
Jag köpte deras skiva Mavericks när jag var på Bengans i somras med Sofia, och så fick jag All they ever wanted
i födelsedagspresent av kompisarna från klassen! De båda, speciellt Mavericks går varma i CD-spelaren så fort jag får en stund till att lyssna på dem på.
Kommer aldrig glömma en rent magisk spelning de gjorde på Liseberg för... kan det ha varit tre år somrar sedan?
Det sjukaste jag har varit med om.Tänk att bara två personer kan skapa så enormt mycket musik på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela