Dreamnote

Bästa vänner och bananpannkakor

Publicerad 2013-03-11 20:57:19 i Vardag,

Största delen idag spenderade jag hos Matilda, det var jag, hon och Johanna.
Jättekul faktiskt, vi pratade mest. Precis innan Johanna kom så fixade jag och Matilda bananpannkakor,
det var Matilda som hade ätit det innan. Det var faktiskt bara ägg och bananer i, 3 bananer och 6 ägg.
Så hade vi lite olika bär och Keso till. Jättegott! :) 
Jag åkte iväg en liten stund också och repade med musikalen, och sedan tillbaka igen.
 
Just nu lyssnar jag på Coldplay Live CD:n och ska snart kolla på Top Model! 
Har fått tre nya favoritklockor som jag verkligen skulle vilja ha... Speciellt den med blått band.
Jag tänker önska mig den i födelsedagspresent, eller ett bidrag till den i alla fall :) 
 
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela