Dreamnote

Onsdag kväll

Publicerad 2013-07-03 17:26:01 i Vardag,

Har precis kollat på en film, Rio, som jag har velat se jättelänge. Det är en animerad film från 20t Century Fox och Blue Sky Studios. Den var så galet rolig! Precis lika bra som jag hade förväntat mig.
Igår tittade jag på Mean Girls, som jag också har velat se. Den var också hur kul som helst, mest skrattade man för att karaktärerna är så blåsta och gör så sjuka saker. Amanda Seyfrieds karaktär speciellt! (Hon säger sig kunna känna på sina bröst när det ska regna.)
 
Jag pratade med Sofia förut! Hon har det bra, hon var ute och dök och såg massa coola fiskar idag.
Hon började prata om Surf's up, en annan bra animerad film. Det kanske är nästa att kolla på? Var så länge sedan nu.
Nu hade jag nog tänkt dra på lite musik och städa mitt rum, som verkligen är i behov av det. Är ju så trött bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela