Dreamnote

VÅRVÄRME, JA!

Publicerad 2013-04-16 16:54:12 i Vardag,

Åååå, jag bara älskar värmen ute nu! Cyklade hem snabbt på håltimmen förut och tittade på termometern. 15.8 stod det, det är ju kalas!

Sedan åkte jag tillbaka för information om gymnasiearbetet, vi ska om några veckor ha bestämt oss för vad vi vill göra. Personligen har jag lite funderingar på att skriva en bok, men det är bara en tanke än så länge, jag vet inte säkert.

Och till sist. När jag kom hem hade pappa klippt sitt hår så det är 7mm långt. Det kommer nog ta ett litet tag för mig att vänja mig vid det, men han verkade nöjd och det är viktigast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela