Dreamnote

dåtid, framtid och nutid.

Publicerad 2014-03-04 16:47:25 i Vardag,

Saker och ting är snurriga och stressiga. Jag har saker att göra, men orkar inte riktigt göra dem. Eller nåt. 
I helgen spelade jag på konsert på lördagen och på söndagen degade jag och tittade på tecknade Tarzan. 
Det var så längesedan jag såg den att jag inte ens kommer ihåg om jag har sett den eller inte. Sjukt rolig iaf! 
Sedan på kvällen åkte jag till Åsa där de som ville och kunde från klassen samlades och pysslade ihop en nedräkning till studenten. Just det. Det är 100 dagar kvar idag! #smileyn-som-ser-ut-som-van-Goghs-skriet
Det känns gött, skönt och panikslaget. Vad ska jag göra efteråt??? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela