Dreamnote

Segtsegtsegt och ett lamm då

Publicerad 2014-02-01 17:04:10 i Vardag,

Ganska segt just nu. Försöker skriva på en rapport vi ska göra i engelskan, tänkte skriva om kändisar som gör välgörenhet (typ Coldplay) och kollar runt på olika hemsidor och grejer men skriver inte ner något. Aja, har i alla fall en del bra länkar. Tänkte försöka plugga på EU istället nu, vi ska ha prov på det i veckan. Måste ju få något gjort idag, förutom den svängen jag tog till stan innan fikat och köpte mat och tulpaner. 
Jag har varit tvungen att bara ta det lugnt igår och känner det idag med. Mådde inte så bra igår nämligeeen. 
Ehmm, det var väl det jag hade att säga. Här är en bild på ett lamm. För det är gulligt och jag har tagit bilden. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela