Dreamnote

Londonlistan och Vårblommor!

Publicerad 2013-05-02 19:51:38 i Foto, Vardag,

Jag, Matilda och Johanna har skapat en spellista på spotify där vi lägger pepplåtar inför London och för att spela där! Den är grym, lyssnar just nu på den. Förutom att Johanna nyss har lagt in massa partylåtar jag aldrig hört... Men jag lär ju kunna dem snart.
 
Vi hade skriftliga engelska nationella idag... 100 min skrivning av en text. De första 10-15 min satt jag bara där och tänkte: "Vad ska jag skriva? Hur ska jag börja?" om och om igen. Jag visste inte ens vilket av alternativen jag skulle ta. Sedan satt kvar och skrev så pennan borde ha skjutit gnistor, ända tills tiden var slut.
 
Första delen med bilder från stugan i onsdags kommer här! Det var så vackert, vårigt och soligt ute!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela