Dreamnote

Påsk på stugan!

Publicerad 2013-03-31 17:45:21 i Allmänt,

Det är riktigt segt internet här på landet. Jag befinner mig på min stuga på Kållandsö. Ni vet Läckö Slott, norr om Lidköping? Det är inte min sommarstuga, tyvärr, men det ligger inte så långt härifrån!
Det är väldigt lugnt och skönt så här års, det är alltid lugnt här. Jag har precis varit ute på en power walk, det var underbart! Det är soligt, och ganska varmt när det är vindstilla. Man går mellan åkrar och beteshagar, jag såg tre rådjur på en åker! Det var skönt att träna också.
Jag vill ha sommar nu!!! Ju varmare det blir desto mer minns man hur gött det är då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela