Dreamnote

Oförberett prov och ännu mer Killers

Publicerad 2013-03-04 22:57:26 i Vardag,

Idag hade jag körlektion kl 07:30 på morgonen igen. Det gick ganska bra, jag var inte så pepp innan, jag ville bara ligga i sängen och mysa egentligen. Men när vi körde gick det helt okej.
Lite stressigt när man är i situationer man aldrig varit i innan, men det är ju meningen, annars kan man ju inte lära sig.
Efter lektionen åkte jag hem och gjorde precis som jag ville, jag lade mig under täcket och sov en stund och sedan kröp jag fram till CD-spelaren och körde igång Battle Born, The Killers nya skiva som jag nu äntligen har köpt. Jag, Åsa, Ida och Samuel tog en sväng till en skivaffär med kafé i, i Malmö och tog en fika där innan vi åkte hem igen. Jag tog en macka med varmrökt lax i och luktade (även efter en våtservett) lax om händerna hela vägen hem och hela kvällen.
 
Jag ville verkligen inte lämna sängen men jag var ju tvungen att åka till skolan. Första lektionen var Gemu (musikteori) och Inger var så vänlig att starta veckan med ett oförberett gehörsprov. Det kändes som att det gick... käpprätt åt skogen faktiskt. Eller nästan i alla fall. Jaja, får väl se när hon har rättat det. 

Kunde inte låta bli att dela med mig av fler foton på the Killers! Först är det Mark Stoermer, sedan Dave Keuning och Brandon Flowers och sist Brandon. 
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela