Dreamnote

Musikalveckan 2a dagen

Publicerad 2013-03-19 18:23:16 i Vardag,

Andra dagen med föreställningar har gått bra, vi körde kl 9 och 13:30.
Mitt hår kommer vara helt utslitet efter den här veckan, jag ska tuppera och spraya det, och sedan borsta ut det igen till en annan roll. Vi sminkar oss en massa också, jag får sminka om mig i princip helt, utom kajalen, i varje föreställning, så huden kommer ju inte vara den bästa heller.
 
Jag håller på att kolla på Girls, en amerikansk tv-serie. Jag har hört en del om den, den har fått väldigt spridda omdömen i recensioner. I början visste jag inte om jag tyckte om den, den är så konstig...Inte alla karaktärer, men de flesta, och de gör så konstiga saker. Men jag har börjat tycka om den, på någon sätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela