Dreamnote

Första föreställningen avklarad

Publicerad 2013-03-18 21:47:37 i Vardag,

Idag hade vi vår första föreställning för skolor. Det gick relativt bra tror jag. Imorgon är det två till! 
Det lär ju bara bli bättre och bättre, när man får in rutinerna mer. 
Efter föreställningen åkte jag till Matilda, vi åt och drack te och pratade, det var riktigt mysigt.
När jag kom hem så åt jag två mackor och drack lite mer te, och sedan gick jag och mamma ut på en promenad.
Vi höll ett riktigt bra tempo, det var jätteskönt att få lite motion.
 
Hittade en go gubbe på promenad hos farmor och farfar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela