Dreamnote

Längtan efter solen

Publicerad 2013-01-30 16:14:47 i Allmänt, Foto,

Jag funderar över att byta design på bloggen... Jag har hittat tre stycken designer som jag gillar mest.
Men jag vet inte riktigt vilken av dem det kommer bli ännu. 
 
Snön är nästan borta nu, efter bara två dagars töväder. Det känns sjukt att det för en vecka sedan var -18 grader.
 
Jag börjar längta till sol och sommar, och Sicilien. Det var så fantastiskt där. 
En av de bästa resor jag har varit med om i alla fall. 
Vi gick ju uppför den jättehöga stora klippa, som såg ut som en upp och ner på-vänd kastrull.
Det var helt galet varmt och vattnet tog nästan slut på vägen upp. När man kom till toppen så var fanns det en
mur runt och ett gammalt fort och så betade massa söta getter där också. Man såg bergen i på ena sidan,
Cefalùs by, kustremsan och öppet hav. Så vackert var det!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela