Dreamnote

Hej och hå

Publicerad 2013-01-29 21:12:22 i Allmänt,

Just nu är jag så trött att jag bara vill gå och lägga mig. Jag tror att det blir så också efter att jag har skrivit klart. 
TIsdagar är alltid helt utmattande. Tidig morgon, lektioner hela dagen och bara 25min lunch, i bästa fall.
Men dagar som idag så drar matten över med 5-10 min så jag får ännu kortare lunch, det leder till att jag slänger i
mig maten och springer till franskan. Som jag har då istället, för min måndagslektion går bort av
den sceniska gestaltningen. Där kan jag vara i 40 min, sedan trampar jag till Vänerparken för att ha oboelektion,
efter det har det varit prova stråkensemble, men nu tror jag att jag kommer ha håltimma där, sedan är det svenska
till halv 5, och sedan ska jag vara ute i Vargön halv 6 för att spela med symfonin. Minst sagt utmattande alltså.
Det är ju tur att onsdagarna är såpass lugna. 
 
Nu tjötade jag på om allt och inget kände jag... Men aja. Ha det gött, vi hörs snart igen.
Bild utlovas i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela