Dreamnote

Dag med vän och matte

Publicerad 2013-01-20 22:34:35 i Allmänt,

   Idag var Therese här. Vi ska båda ha matteprov nu i veckan så vi körde riktigt motiverat pluggande
   i minst två timmar. Det kändes bra. Kan ha varit för att vi fikade innan med muffins och annat gott :) 
   Jag har fortfarande panik för provet, men inte lika mycket nu i alla fall. Det går som det går, jag ska plugga
   imorgon på morgonen och på kvällen efter skolan. Mer än så kan jag inte göra. 
   Vi bytte julklappar också. Eller det blir typ födelsedagspresent/julklapp. Jag fick en t-shirt som var jättefin! :) 

   Muffinsen blev väldigt goda, jag blev nöjd med dem i alla fall. Det var första gången jag provade det receptet. 
   Jag använde en bok som heter "Maffiga Muffins" som jag fick av Sofia förra julen.
   Mycket bra recept i den, de som jag har provat än i alla fall. Som den chokladälskare jag är så är det ett extra
   plus att det finns ett kapitel med bara chokladmuffins :) 
 
   Johanna gjorde så att jag laddade ner en app som heter Nemo's reef. Det handlar om att man ska
   bygga upp ett rev tillsammans med Nemo (clownfisken) och hans vänner, så får man utmaningar
   och ovanliga fiskar och sådana där grejer. Som vanligt när jag börjar spela ett spel så har jag blivit
   ultranördig och ställer alarm på när mina grejer har växt klart en nivå. Kul faktiskt, men lite små irriterande
   att jag inte kan låta bli att kolla hela tiden! Haha! Jag är jättestolt över min ultragulliga greenseahorse
   som är här nedan. :)


 
              



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela