Dreamnote

3 dagen på det nya året...

Publicerad 2013-01-03 19:03:53 i Allmänt,

... och jag sov i alla fall ganska bra inatt. Nu har förkylningen vandrat över till näsan och jag hoppas att jag ska bli
bra (nåja... bättre!) till imorgon. För imorgon kommer Sofia hem! Och det ska bli jättekul, vi ska ha lite
efterjuligheter med henne. Jag tänkte göra lite fler mandelmassekokoschokladbollar till henne. (så otroligt snällt av mig)
Eh, och några till mig också. :)

Fler bilder från min promenad igår!
 








Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-01-08 10:23:26

Mjaa tror nog att du smaskade i dig minst lika många som syster <3 tack!

Svar: Hahaha, ja, det gjorde jag nog! :D
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela