Dreamnote

Tecknat idag!

Publicerad 2013-02-09 18:52:11 i Allmänt,

Visste inte riktigt vad jag ville göra förut så jag satte mig ner och tecknade lite med blyerts.
Det var så länge sedan jag gjorde det nu, minst 1 år sedan.
Jag gick ju i bildklass i högstadiet så då målade jag lite sånt, det är så roligt!
Det dumma med mig är att jag kan sitta och pilla på detaljer i evigheter, så den här teckningen lämnade jag bara när jag blev någon sånär nöjd, för jag vet att jag annars kommer att sitta och justera hela kvällen utan att bli nöjd.
 
Det blir nog melodifestivalen sedan, även om jag kommer springa och gömma mig någonstans eller
stänga av TV:n när Sean Banan äntrar scenen. Det är inte många som jag inte klarar av men han...
Det går bara inte. Jag tycker synd om alla barnen som inte fattar meningen med hans sånger och sjunger med
i de där hemska, hemska, ytliga, idiotiska låtarna, som inte har någon verklig betydelsefull mening.
Ursäkta.
 
För att gå vidare så är det ju andra avsnittet av Mr. Selfridge idag. Jag är faktskt lite nyfiken på vad som kommer
hända härnäst. Jag vet inte om jag får sällskap i soffan till det programmet, mamma och pappa var inte riktigt övertygade förra veckan... 
Ha en bra lördagskväll! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela