Dreamnote

Pluggplugg

Publicerad 2013-02-26 17:55:04 i Foto, Vardag,

Sitter och lyssnar lite på the Killers och peppar för lördag!
Jag stannade hemma från symfonin för att plugga till naturkunskapsprovet.
Det är över hundra sidor som vi ska lära oss så jag har lite lätt panik, speciellt för att det är så tråkigt att jag nästan somnar när jag försöker läsa. Men jag ska nog köra igång en kopp te så kanske det går bättre. :) 
 
 
Det var så fint i Bydalen när jag och pappa åkte till backen på morgonen, det låg dimma över dalen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela