Dreamnote

Grey's

Publicerad 2013-02-13 22:07:06 i Allmänt, Vardag,

Har precis kollat på Grey's Anathomy, första avsnittet efter ett uppehåll. Så skönt att det äntligen har startat igen, det har gått tre veckor sedan det första avsnittet sändes i USA, jag har undrat lite vad de håller på med, för det brukar alltid sändas 6 dagar efter här i Sverige.
 
Repet idag till Stevie-konserten gick ganska bra, men det är många som är sjuka och förkylda, så jag vet inte riktigt hur det kommer att gå imorgon. Jag hoppas på att det ska gå bra. Tänkte plugga lite texter nu innan jag ska sova så det sitter imorgon. Det svåraste är att komma ihåg början på verserna, när man väl har hört dem vet man vad som kommer efteråt. God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela