Dreamnote

Första dagen hemma från Bydalen

Publicerad 2013-02-24 15:11:30 i Allmänt,

Det var verkligen en riktigt härlig vecka med skidor, familj och kompis! Jättekul att träffa Rebecka, det var ju ett halvår sedan jag träffade henne sist! Det har varit bra väder, i alla fall inte för kallt, en av dagarna var det ju riktigt fint, sol och -9 ungefär. Jag saknar redan fjällen, luften, skidåkningen, kvällarna vid brasan med en kopp te och man känner hur benen värker efter åkningen. 
 
Hittills idag har jag övningskört med pappa och så har vi ätit våfflor med hjortronsylt och grädde, som traditionen bjuder dagen efter att vi har kommit hem från skidsemestern!
 
Tre bilder från den otroligt soliga och fina dagen då jag sprang upp i backen med kameran och fotade innan solen gick ned bakom fjället.
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela