Dreamnote

Äntligen FREDAG!

Publicerad 2013-02-08 17:30:00 i Allmänt,

Det känns så skönt att det är fredag! Jag har aldrig varit med om en vecka som har gått så otroligt långsamt
i hela mitt liv tror jag. Varför det har känns så har jag ingen aning om, för jag har ju ändå gjort väldigt mycket hela tiden. Jag vill inte heller att det ska bli nästa vecka, för då har vi uppsatsskrivning i svenskan, redovisning med våra instrument för lärarna och dessutom konsert med kören. Vi sjunger Stevie Wonder-låtar och Fox Pack (storband) ska spela med oss. Så vi har ju massa rep med dem, sen är det konsert och sedan på lördag åker vi till Bydalen!
Så då ska man ju packa dit också under allt kaos med konserter och extrarep och hitan och ditan.
Men när vi väl kommer till Bydalen... Det ska bli så skönt! Och den här helgen.... Ska jag plugga, ta det lugnt och försöka vila upp mig inför veckan som kommer!
 
 
Idag ska jag också dela med mig av ett låttips, av Imagine Dragons.Igår sa Olivia att jag bara var tvungen att lyssna på dem, och då hade jag glömt av de var med på Skavlan förra veckan. Men sedan såg jag någon reklam om dem på facebook och då trillade poletten ner! Idag lyssnade vi på dem på håltimmen och jag kom ihåg att den låten de spelade på Skavlan var jättebra! Så, för att summera: Lyssna på It's time med Imagine Dragons!
(Till syster: Jag lade till den på vår spotifylista!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela