Dreamnote

Ylvis och Killers

Publicerad 2013-04-09 16:49:03 i Böcker, film & musik,

Idag tänkte jag länka till två videor.
Den första är ett klipp från I kveld med Ylvis, ett norskt program där de gör massa roliga saker,
just den här videon är "the intelevator" där de har satt en kamera i en hotellhiss, och de driver med alla som går in.
Helt sjukt roliga är de! När jag visade den för mamma skrattade hon så tårarna rann, och detsamma för mig!
Efter ni har kollat på den här (som ni ju kommer göra, eller hur?) så är det bara att fortsätta kolla på fler klipp från Ylvis, det finns fler med the Intelevator, sedan är "Kalle Bader" roliga och Radio Taxi är en riktig klassiker!
 
http://www.youtube.com/watch?v=u3qEHt9mj4g
 
Här är ett klipp jag hittade precis, det är en turnévideo med the Killers, och deras låt Miss Atomic Bomb är soundtrack. Det finns en riktigt bra musikvideo till Miss Atomic bomb också som man kan kolla på. För det är en bra låt, bra historia. Det är en såndär låt som byggs upp och sedan exploderar i musikalisk eufori. För mig. Kolla!
 
http://www.youtube.com/watch?v=6GvtvQ807uk
 
Drar för övrigt till symfonin nu, vi ska ha konsert på lördag!
 
                                                                             

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela