Dreamnote

Tre saker

Publicerad 2013-04-03 18:30:51 i Vardag,

1. Jag har idag lagat kåldolmar för första gången någonsin, med lite hjälp av farmor såklart. Det var roligt och de blev supergoda!
2. Jag köpte hårnålar och hårsnoddar förut. Funderar över den obesvarade frågan: "vart tar alla hårnålar vägen?". Några slänger jag när den där plastpluppen på den nedre pinnen ramlar av. De kan man ju inte använda längre för när man tar på sig dem så luggas de och typ river sönder hårbottnen! Resten då, som inte gör så, var sjutton tar de vägen?
3. Gud vad skönt att det är vår! Ska åka till Göteborg snart med mamma, det är nästan tre veckor kvar men jag är så taggad!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela