Dreamnote

Teorilektion på körskolan

Publicerad 2013-04-10 20:31:09 i Vardag,

Helt spontant hängde jag med Linnea på teorilektion på körskolan efter skolan. Vi har pratat om att gå tillsammans och så sade hon på historian att hon tänkte gå idag, och undrade om jag hade lust att hänga med. Jag funderade lite och tänkte sedan, varför inte? Jag ska ju ändå gå på dem någon gång och hade egentligen ingenting speciellt jag skulle göra efter skolan. Så jag hängde med på lektionen "människan". Snackade lite om olyckor, när de händer, var de händer, hur de händer. Vad man ska göra om man ser en olycka hända. Och så pratade vi om hur vi använder alla våra sinnen när vi kör bil. Det gör man faktiskt. Till och med balans och smak.
 
När jag kom hem skulle mamma och pappa precis gå på promenad så jag hängde på dem.
Tänkte kolla om jag kunde beställa den där påsen nu innan Grey's Anathomy börjar.
Vi har varken musikal eller historia imorgon, så jag börjar halv 1! Wiho!
 
 
Bild från stugan på påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela