Dreamnote

Städdansar

Publicerad 2013-04-13 13:50:21 i Vardag,

Har dragit på lite go och svängig städmusik, min spellista spicy chili på spotify! Håller på att sorterar klädberget som har skapats och begravit min soffa under veckan. Sedan går jag vidare med dammning och dammsugning. Jag tenderar att hitta väldigt mycket intressanta saker i mitt rum när jag städar, så jag aldrig blir riktigt klar, men idag har jag målet att koncentrera mig på städningen.
 
Matilda var jätteduktig igår! Jag är så stolt på något konstigt sätt över min bästis. Man blir ju inte lite sugen på att själv vara med. Lite sent nu kanske, hahaha, men ändå. Nästa år? ;) Nä, men det var väldigt roligt och bra.
 
Jag köpte ett par tavellister i höstas som vi satte upp nu för ett par veckor sedan. Jag har tänkt beställa foton med ett såntdär "hundra bilder gratis" erbjudande någonstans. Jag har bara inte hunnit sortera ut vad jag vill ha ännu. Det får nog vänta lite. Under tiden får två teburkar från London och två ljuslyktor ta en liten plats. Jag har också en till liten bokhylla att ställa saker i. 
Jag tror jag får återgå till städningen igen. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela