Dreamnote

Sovmorgon

Publicerad 2013-04-25 21:41:58 i Vardag,

Idag började jag 12.35. Hur skönt som helst! Jag vaknade ändå 8:30 så jag hade en riktigt lugn frukost, gick runt i mina älskade rutiga pyjamasbyxor och myste. Innan jag åkte hann jag också med att göra lite matte och äta lunch.
När jag kom hem från skolan åkte jag och mamma ut och övningskörde, jag tror att det gick ganska bra. Det känns fortfarande lite ovant med 70-80 väg, men jag börjar vänja mig efterhand. Vi övade lite parkering, mindre landsväg, stadstrafik... Ja, väldigt mycket hann vi med.
 
Jag har ingen vidare inspiration på bilder idag... Hmmm... Okej. När idéerna sinar: Hit ska jag med Matilda och Johanna när vi är i London! Och vi ska åka med den bussen! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela