Dreamnote

Söndagsbio snart

Publicerad 2013-04-28 17:08:46 i Vardag,

Ska alldeles strax iväg för att titta på Iron Man 3 i 3D men Johanna! Men först ett inlägg.
 
Konserten igår gick bra, det har varit så himla kul att spela i en så stor orkester. Vi var 140 st ungefär till slut, så himla maffigt! Jag känner mig verkligen inspirerad, men mina läppar är helt slutkörda. Jag har spelat så mycket nu så de har svullnat upp lite och känns lite domnade... Men roligt var det!!
 
Jag har fått reda på att jag har fått sommarjobb också. Hon ringde mig i fredags och sade att jag fick sex veckors halvtidsjobb. LYCKA!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela