Dreamnote

Plugga

Publicerad 2013-04-08 19:37:12 i Vardag,

Jag och Therese sitter och försöker plugga lite, såhär första dagen efter lovet.
Nu är det den sista spurten innan sommarlov! Det är bara det att det är 2 hela månader kvar, och det låter så långt...
Jag hade körlektion imorse, det gick ganska bra, övade start i backe och lite annat,
nästa lektion har jag om två veckor.
 
Vi jobbade mycket med teatern idag, det känns lite stressigt att vi har föreställning om två veckor(!)
Det var nog det, hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela