Dreamnote

Nu är det klippt.

Publicerad 2013-04-05 18:37:21 i Vardag,

Mitt hår känns kort, men inte så kort jag trodde att det skulle kännas. Gud vad skönt att slippa de slitna topparna.
Jag har inte riktigt vant mig vid det än så jag vet inte hur mycket jag tycker om det, men jag tror jag är nöjd.
 
Efter klippningen gick jag till Matilda och träffade henne och Johanna. Sedan gick jag hem igen, satte mig i solen och åt och läste i den engelska pocketboken jag har valt i engelskan. Den är jättebra. :)
Det är så skönt när solen värmer i ansiktet!
 
Jag har också tränat lite styrka på pilatesbollen, duschat och kollat på Grey's Anathomy avsnittet jag missade i onsdags. Nu blir det nog mat snart och så vet jag inte vad som händer efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela