Dreamnote

Hemma igen

Publicerad 2013-04-04 20:35:03 i Vardag,

Efter tre dagar hos min farmor och farfar är jag nu hemma igen! Det var roligt att hälsa på dem, jag brukar alltid må så bra när jag är där.
Pappa var i Strömstad idag i jobbet så han passade på att köpa färska kräftor och räkor, så det har vi ätit nu.
Sofia och Emil har kommit för att hälsa på tills på söndag, så det är kul att träffa dem igen också.
Nu blir det lite kaffe och eventuellt en film eller något annat. Imorgon förmiddag har jag bokat klipptid! Ska bli så skönt att klippa det, det är så himla slitet...
Och så ska jag träffa Johanna och Matilda imorgon också! Wii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela