Dreamnote

HELG!

Publicerad 2013-04-12 15:34:49 i Vardag,

Skönt med helg. Ska bara vara hemma, inte åka någonstans. Jag ska ha en konsert på lördag förmiddag med symfonin. Den är bara en halvtimma lång. Jag ska skriva klart en historiauppsats som jag inte har skickat in ännu och så ska jag förbereda en muntlig presentation på engelska om boken jag har läst. 
Mitt rum är också i akut behov av städning, så det skulle behövas göras...
Det känns så udda att sluta så tidigt som jag gjorde idag. Jag är van vid att sluta halv 5 måndag till torsdag, och så har jag börjat sluta halv 2 nu på fredagar, för att musikalen är över. Det är ju tre timmars skillnad! Man hinner ju göra så mycket mer när man slutar så tidigt. 
 
Det ska bli roligt att se Matilda när hon är med i Pretty Woman-musikalen ikväll. Jag missar dock ett avsnitt av let's dance, men det kan jag ju titta på på nätet i efterhand.
 
Jag skrev ju igår att jag längtade till sommar och längtar tillbaka till Sicilen. Det har snöat hela dagen idag, riktigt blöt snö som smälter så fort den hamnar på marken, så just nu kan ju inte sommaren kännas längre bort.
Därför tänkte jag lägga ut en till fin bild som får mig att längta till sommar, och försöker tänka lite positivt att det bara är två månader kvar till sommarlov. Även fast känns och låter som en evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela