Dreamnote

All these things that I've done

Publicerad 2013-04-22 22:44:54 i Vardag,

Jag håller på att vika ihop lite kläder från min soffa och lägga dem i garderoben igen, samtidigt som jag (hör och häpna) för tredje kvällen i rad lyssnar på min nya Killers-skiva. Kan inte låta bli! Rubriken är en låt på skivan, asbra!
Jag ska snart sova, börjar tidigt imorgon.
 
Dagen har varit lång, stressig och utmattande. Jag började halv 8 med körlektion, sedan till teatern och gå igenom saker i sista stund, för att sedan köra två föreställningar i rad, gå till birger och äta lunch, ha svenska och sedan franska.
Efter det cyklade jag till Matilda där vi lagade lite mellanmål och sedan gick vi på teorilektion om stadstrafik på körskolan. Vi var så himla trötta så det är ett under att vi lyckades hålla oss vakna! Sedan åkte jag hem, vilade en stund (tur det) och åt kvällsmat.
 
Jag och mamma tittade klart på Pearl Harbour ikväll också, som vi började titta på i lördags. Den var jättebra! Men som alltid i action filmer blir man lite sur och lite glad över slutet. Jag har aldrig sett den innan, det är ju en riktig klassiker så ni borde också kolla på den! Har aldrig tänkt på hur det verkligen borde ha varit i Pearl Harbour-attacken. 
 
Jag körde på 100-väg idag på körlektionen!! Inte en sådan skräckupplevelse som jag gjorde mig beredd på, det var ju hur lätt som helst! Vi körde också lite ecodriving, vad man ska tänka på och hur man ska göra och så.
 
Nu är jag superdupermega trött och ska vika ihop de sista kläderna för att sedan sova som en gris ända till kvart i sju imorgon bitti. God natt! Inga bilder men ooooorkar inte leta upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela