Dreamnote

7 april

Publicerad 2013-04-07 10:19:14 i Vardag,

Idag är det mammas födelsedag, så vi gick upp tidigt imorse (7:50) och sjöng för henne. Så grattis till henne!
Det är finare idag än igår. Jag och Sofia var ute på en promenad igår. Hon lärde mig lite om trädsorter,
som hon har läst om i skolan. Jag fick lära mig hur man ser på knopparna att det är en ask (asksvarta knoppar) och hur man ser att det är en rönn (ser ut som hartassar).
Sofia skulle hoppade också från en sten så det såg ut som att hon stod upp i luften, och så såg vi en båt som
satt fast i isen.
 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-04-09 21:39:31

för båten den har fastnat i ett ishelvete, ishelvete, ishelvete.. :D

Svar: Hahaha! Ja!
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela