Dreamnote

Teatermåndag

Publicerad 2012-09-17 21:23:24 i Allmänt,

Teatermåndag, precis som det låter.
Som individuell kurs valde jag scenisk gestaltning vilket innebär teater.
Det är helt underbart och kul, för jag har saknat teatern jättemycket sedan min grupp lades ner för två år sedan.
Jag har inte insett det förrän nu när den är tillbaka.
Idag fick vi både prova på att regissera själva och att bli regisserade. Superroligt!




Å, jag längtar tillbaka tillsommaren. 
Jag kom på att jag glömde av dagens låt igår, så idag blir det två:
Söndagens: Don't you worry bout a thing - Stevie Wonder (tummen-upp temat!)
Idag; Kaboom! - Ursula 1000 (för att den är så go och knasig!)
Ses. 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-09-20 12:07:49

Åh vad roligt för dig :)
Saknar dig stumpen!

Svar: Saknar dig med! :)
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela