Dreamnote

Pluggmåndag

Publicerad 2012-09-10 15:00:00 i Allmänt,

Ja, ni hörde rätt IGEN!

Imorgon(idag) blir det också plugg. Denna gång med vänner, i förhoppning om att jag kommer få mer gjort än jag fick idag (söndag)
Det här är ett såntdär tidsinställt inlägg, jag ville inte skriva två inlägg på samma dag, när jag har väntat några veckor med att ladda upp det föregående. Ska bli spännande att se om det funkar, har aldrig provat förut!
Nedan ser ni min snygga tisha om jag köpte på Coldplay-konserten. Hade spanat in den tidigare på Coldplay.fanfire.com som är Coldplays officiella nätshop med t-shirtar och andra nördiga saker. :)
Tack bror för bilden!

 
Eh, måndagslåt:
Tomorrow - Niki and the Dove

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela