Dreamnote

Onsdagskväll med mamma

Publicerad 2012-09-19 18:47:26 i Allmänt,

Pappa är på konferans i stockholm så ikväll är det bara jag och mamma hemma.
Så var det igår med, jag tränade på franska-läxan med hjälp av henne och så drack vi te.
Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, men mysigt blir det nog!
Det var K-dag idag så jag har haft en ledig dag, skönt. Bland annat så städade jag Pysens (min kanins) bur, städade TV:rummet på övervåningen och spelat Volleyboll med laget i skolan. Go dag!


o
 
Dagens låt: Odyssén - Peter Morén

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela