Dreamnote

Sommarbilder

Publicerad 2012-10-08 20:05:13 i Allmänt,

Hej igen!
Blev ingen yoga idag ändå... lite tråkigt, men jag måste vara hemma och plugga matte till provet nästa vecka. Så måste jag tuta i oboen också en liten stund, har ju lektion imorgon.
Ändå har jag kollat igenom lite bilder från sommaren och hittade bilder från när jag, mamma, pappa och mormor vandrade på Kinnekulle och tittade Bratteforsfallet. Första bilden är ovanför vattenfallet och när vi hade halkat ner för det leriga, grusiga stigen som tog en ner för att kunna se fallet framifrån tog jag den andra bilden. Hope you like it.

Har redan valt en dagens låt men väljer en till bara för att den är så gooo!
Odyssén - Peter Morén
(som i Peter från Peter Björn & John, hans nästan nya soloalbum)







 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kungen

Publicerad 2012-10-09 07:13:18

Åh vad jag är glad att jag inte har matte...! ;-D

// Kungen
www.sofiaalbertsson.blogg.se

Svar: Nämen kungen, trevligt att du tittade in! :)
Hanna Svensson

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-10-09 10:02:34

Fina foton.

// Björn

Svar: Tack :)
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela