Dreamnote

Mmm.. k-special!

Publicerad 2012-10-31 16:15:59 i Allmänt,

Igår när jag skulle äta frukost blev jag så glad när jag såg ett k-special paket på hyllan.
Ja, jag säger k-special, inte special k för jag har sagt k-special sedan jag var liten och det låter helt fel med special k.
Jag älskar k-special, jag äter det  i princip varje gång jag äter flingor till frukost. Men den har inte funnits hemma på ett tag och jag var för lat för att köpa det själv. Men igår stod ett paket där och jag blev så glad så jag tog helt enkelt kort på min frukost. :)

Klippte mig förut som ni vet, blev ganska nöjd. Hittillls är jag det i alla fall. Jag tror jag kommer trivas med det. Bifogar inte någon bild. Än. Vi får se. :)

Lyssnar på Muses nya album, taggar för konserten i Malmö den 7e december. Måste ju höra de nya låtarna. De är rätt bra faktiskt!

Dagens låt: Survival - Muse (från den nya skivan dåva) 

Kommentarer

Postat av: FIA

Publicerad 2012-11-01 14:23:10

Kooort på nya frillan! :-D

.... och vad mysigt det ser ut med bild på frulle! Jag käkar typ en macka samtidigt som jag sminkar mig och borstar håret, så det är inget att fota, haha!

// FIA
www.sofiaalbertsson.blogg.se

Svar: Okej dåå... Kommer väl en bild om det ska vara så... :)Jag tycker det låter som ett intressant foto. :D Visa hur mycket man kan göra på en gång!
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela